Ha cége kap egy KOCKERD-kérdőívet, akkor vállaljuk, hogy azt elektronikusan továbbítjuk önnek, és archiváljuk is azt, az átvétel napján értesítjük a kézbesítésről, majd az átvétel napján postázzuk is azt. A KOCKERD kérdőív azért fontos, mert ha nem veszi át azt, akkor a NAV cége adószámát törölni fogja azt pedig nem tudja majd visszaállítani.
Székhely szolgáltatás Pest megyében elérhető méghozzá igen kedvezményes áron, ezért nézzen be weboldalunkra, a topcegalapitas.hu-ra és itt több információt tudhat meg. Minden hétköznap a székhelyen bátran használhatja a teljes infrastruktúrát, így biztosíthatja cégének a legfontosabb tárgyi feltételeket. Az iroda telefonszámát megadhatja partnereinek, de üzleti adatait persze titokban tartjuk. Csapatunk a KOCKERD-kérdőív kitöltéséhez is hozzájárul, méghozzá díjtalanul. A székhelyszolgáltatást olyan cégeknek ajánljuk akik nem akarnak drága irodát fenntartani mikrovállalkozásuknak, akik nem kívánnak emiatt még egy személyt fizetni, valamint azoknak akik kevés időt szakítanának az adminisztrációra. A küldeményőrzés, valamint az irattárolás is a mi dolgunk, ráadásul mi ingyenes internethasználatot biztosítunk a székhelyen.
Csapatunk a székhelyszolgáltatás keretein belül vállalja azt, hogy a cégtábla a székhelyen ki legyen helyezve, valamint nem feledkezünk meg a titkári feladatokról sem ha NAV revíziókra kerül a sor. Ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap bármikor elérheti nyolc órán át. Ha bármi kérdés merülne fel a székhelyszolgáltatásról, az árakról, vagy éppen a cégmódosításról kérdezne, erre is van lehetősége, csak vegye fel a kapcsolatot odaadó ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 235 0566 telefonszámot tárcsázva, és itt minden feltett kérdésére azonnali választ kap majd.