A Rólunk rovatnak sok weboldal, webáruház és cégtulajdonos nem tulajdonít nagy jelentőséget, ami meg is látszik a szövegen. Pedig nem érdemes félvállról venni ennek a rovatnak a megírását, mert a potenciális vásárlók gyakran megnézik, hogy mit érdemes tudni a cégről és ezáltal hozzák meg a döntést, hogy megvegyék-e az adott terméket vagy szolgáltatást.
A Rólunk rovat helyes megírásáról itt tudhat meg bővebb információkat! A legtöbb weboldalon a bemutatkozó szövegre érezhetően nem sok energiát szánnak. Gyakran mindössze egy Facebook link árválkodik a bemutatkozó oldalon. A legtöbb ember ekkor nem kattint rá a linkre, hanem elhagyja az oldalt. A túl rövid bemutatkozó szöveggel az egyik legnagyobb baj, hogy hanyagságot feltételez. Érdemes rászánni az időt, hogy a cég életét bemutasd, kifejtsd, hogy miért érdemes a te termékeid, szolgáltatásaid választani. Ugyanakkor nem szabad átesni a ló túloldalára és több ezer karaktereben regélni vállalkozásodról, hiszen a potenciális vásárló el sem fogja kezdeni elolvasni a terjedelmes szöveget. A legfontosabb szabály, hogy megtaláld az arany középutat, hogy és egy se túl hosszú, se túl rövid szöveget írj.
Azt azonban érdemes tudnod, hogy nem feltétlenül kell neked megírni a bemutatkozó szöveget. Nem mindenki a szavak embere, sokan bizonytalanok a bemutatkozó szöveg megírását illetően. Ha azt sem tudod, hogy állj neki, vagy épp ellenkezőleg, azt tudod, hogyan kezdd el, de folyamatosan átírod, átfogalmazod, kitörlőd a kész szöveget, akkor nagy valószínűséggel jól jönne egy profi szövegíró segítsége. Ha nem vagy biztos szövegíró tudásodat illetően, akkor érdemes profi segítséget kérni. Ez azért is előnyös, mert egy külső szem objektívan tud a vállalkozásra és a weboldalra tekinteni, így elképzelhető, hogy jobban fogja tudni, hogy az olvasó mit szeretne olvasni.