A Google Ads egy online hirdetési szolgáltatás, ahol a Google hirdetési hálózatán belül a hirdetők a felhasználók számára videós tartalmakat, hirdetési kampányokat és termékinformációkat jeleníthetnek meg. Alapvetően egy nagyon hasznos hirdetési szolgáltatás.
Google Ads információkról bővebben itt talál információt. A magyar felhasználók legnagyobb része a Google rendszerén keresztül keres, így a kulcsszavakon alapuló Ads ezeket a felhasználókat célozza meg. Nagyon hasznos szolgáltatás, hisz a hirdetés csak olyan oldalon jelenik meg, ahol releváns lehet, vagyis nem olyan, mint a zavaró, hirtelen felugró hirdetések, amik olyan dolgokat reklámoznak legtöbbször, amire az embernek egyáltalán nincs szüksége. Azonban mielőtt partizán módon belekezdene saját Google Ads-kampányába, felhívjuk figyelmét, hogy közel sem annyira egyszerű, mint azt sokan hinnék, mivel a Google rendszere bonyolult, nehéz megtalálni a legoptimálisabb beállításokat.
Ha segítséget keres, biztosan talál majd úgy nevezett Google Ads kampánymenedzsereket, ám azt javasoljuk legyen óvatos velük. A többség ugyanis minimális szakmai tudással rendelkezik. Márpedig, ha nem minőségi munkát kap, akkor úgy érezheti ablakon kidobott pénz. Természetesen vannak nagy szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező szakemberek, mindössze jól meg kell válogatni kivel dolgozik együtt. A Google Ads előnyeit érdemes kihasználni, ugyanis egyik legnagyobb előnye, hogy a célcsoport leredukálható nem, érdeklődési kör, korcsoport és földrajzi hely szerint. Ehhez kapcsolódóan viszont szükséges, hogy tisztában legyen a szükséges beállításokkal, ami viszont nem egyszerű feladat. A szakértő itt jön be a képbe, hisz, ha valóban hozzáértő, akkor azzal rengeteg pénzt és időt megspórolhat.