Az egyedi pólónyomtatás kis tételben egyre népszerűbb választás azok számára, akik saját márkát szeretnének építeni, ajándékokat készítenének vagy limitált darabszámú termékeket kínálnának. A kérdés azonban az, hogy megéri-e belevágni, hiszen a kisebb mennyiségű gyártás költségei és lehetőségei eltérnek a nagy volumenű termeléstől.
Pólónyomtatás kis tételben abból a szempontból előnyös, hogy alacsony kockázattal kipróbálható egy-egy dizájn piaci fogadtatása. Ha például saját márkát szeretnél indítani, nem kell nagy beruházásokat eszközölni a kezdetekben, hanem fokozatosan építheted fel a kínálatodat. Ez különösen azoknak lehet előnyös, akik online webshopot működtetnek, hiszen a nyomtatás akár rendelésre is történhet, így a vállalkozás mindig csak annyi terméket gyárt, amennyire valóban igény van. Ugyanakkor a kis mennyiségben történő gyártás költségei magasabbak lehetnek darabonként, mint a nagy volumenű termelésnél. Egy póló előállítási ára lényegesen alacsonyabb, ha száz vagy ezer darabot gyártanak egyszerre, mint ha csupán egy-két darabot készítenek el. Éppen ezért fontos olyan nyomtatási megoldást választani, amely költséghatékonyan biztosítja a kívánt minőséget. Egyedi pólógyártás esetén a nyomtatás ára mellett az alapanyag költsége is befolyásoló tényező lehet, hiszen a prémium minőségű textíliák drágábbak, de tartósabb és jobb érzetű végeredményt adnak.
A piacra lépéshez fontos lehet az is, hogy milyen célcsoportnak szánod a termékeket. Ha például egyedi pólókat kínálsz cégeknek, csapatépítőkre vagy rendezvényekre, akkor a megrendelések gyakran kis tételben történnek, de rendszeresen ismétlődhetnek. Ez egy stabil üzleti modellt eredményezhet. Ha viszont saját márkádat szeretnéd építeni, akkor az egyedi dizájnok és a célzott marketing segíthetnek abban, hogy a kis mennyiségben gyártott pólók magasabb áron is kelendőek legyenek.