Mit kell tennie a tartalomkészítőnek? Írhatnak akár egy rövid tartalmat, de vannak bizonyítékok arra, hogy a hosszabb szövegek több társadalmi elkötelezettséget és kattintást kapnak. Most megtudhatja, hogyan kell ezeket a webszövegeket pontokba szedni.
Katt ide és tudjon meg mindent arról, miért érdemes a webszövegeket pontokba szedni. Az olvasók figyelmét felkeltő cikkek írásának kulcsa nem az, hogy rövidebb legyen, hanem az, hogy olvashatóbbá váljon, ehhez pedig szakértői szervezésre van szükség, amely a legfontosabb témákra hívja fel a figyelmet. Vitathatatlanul nincs hasznosabb szervezési eszköz, mint a tiszteletre méltó pontozás. Gondoljon úgy egy pontra, mint egy mini címsorra. Összefoglalónak és figyelemfelkeltőnek kell lennie, oly módon, hogy az olvasók érdeklődését felkeltse és további olvasásra késztesse. Jelölje ki a cikk tartalmának megértéséhez kulcsfontosságú elemeket. Ne komplikálja túl. Kerülje a bonyolult körvonalakat, és ne használjon részjeleket, ha segíthet. Tartsa a pontokat tematikusan összefüggésben. A pontok kiemelik a nagyon konkrét témák kulcsfontosságú elemeit, ezért maradjon egyetlen sávon. Legyen szimmetrikus a pontja, ez is nagyon fontos.
Figyelje meg, hogy az egyes pontok félkövér betűvel kezdődnek, és egy mondatos magyarázattal zárulnak. Dolgozzon kulcsszavakban. A keresőmotorok általában egy kicsit nagyobb súlyt adnak a felsorolással ellátott listáknak. Ne vigyük túlzásba. Azt szeretné, hogy a bejegyzése cikknek nézzen ki, ne pedig bevásárlólistának. A pontok gyakran zavart okoznak az írók számára. Nagybetűket ír mindegyikhez? Pontokat kell tenni a végére? Mikor érdemes számokat használni a pontok helyett? Kiderült, hogy a cikkek könnyen olvashatóvá tétele a pontok stratégiai felhasználásával egy kis tudást igényel. Ha a listát bemutató szöveg teljes mondat, akkor kettősponttal kell végződnie. Amennyiben több részletet és információt olvasna erről keresse fel az atpszovegiras.hu weboldalt.